Thursday 4 May 2017

Gucci Blooms

BIRTHDAY PRESENT Jeg har glædet mig sådan til at vise jer disse skønheder som jeg fik af mine forældre i går. De er så flotte og farverige og jeg har længe haft et godt øje til Gucci Blooms kollektionen, men der skulle gå et helt år før jeg fik fingrene i noget derfra. Som I måske så på min top 3 over tasker jeg ønskede mig, så gik jeg jo og overvejede om jeg skulle købe en taske fra Blooms kollektionen. Efter megen overvejelse blev jeg dog enig med mig selv om, at det måske var et lidt for stort køb med et så anderledes print - jeg var simpelthen bange for at jeg ville blive træt af det...

Derfor er skoene helt perfekte - de har den rette mængde print og koster trods alt kun en brøkdel af hvad tasken gør. Desuden føler jeg også at det er nemmere at style et par spraglede sko end en spraglet taske. Det var derfor et af de ønsker, der stod højest på min ønskeseddel i år, så jeg blev virkelig glad da min mor havde denne pose med på restauranten i går! De er købt online og leveringen var vist ganske hurtig og upåklagelig.

Men nu må vejret altså gerne fortsat blive bedre, så jeg for alvor kan hoppe i en sommerkjole og disse espadrilles - og også gerne få lidt farve på kroppen, jeg er simpelthen så bleg!

Translation // I have been dying to show you guys one of the presents I got for my birthday. My parents got me these pair of beautiful and colourful Gucci espadrilles from the Blooms collection. I have been eyeing a few things from that collection for a while now and as you may have seen on my top 3 of handbags I was crushing on, I actually considered buying a bag with the Blooms print. I decided against it though because I feared I'd might grow tired of the print and ultimately thought it was a too big of a purchase... 

The shoes are just perfect, especially because they've got the right amount of print and colour and for a fraction of what the bag costs. Also, I feel like the shoes will be easier to pair on a daily basis compared to the bag. These shoes were definitely on top of my wish list this year and I was so excited to see a Gucci bag when I arrived to the restaurant where we had my birthday dinner! My mom bought them online and apparently the shipping was quite fast. 

Now I just need warmer weather so I can wear these babies and a flowy summer dress - I'd also like to get a bit of tan if possible. I'm super pale at the moment - can it just be summer already?! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig