Tuesday 9 May 2017

New In // Something Floral

NEW IN Meget tyder på at blomsterprint bliver lidt af en trend her til forår/sommer - der er i hvert fald rigeligt med det i butikkerne og jeg kunne da heller ikke dy mig, da jeg så denne sag! Jeg fandt den i Guess butikken i Ringsted Outlet og den var sat ned fra 579 til 359 kr., så det var en ganske fin besparing! Udover denne skjorte, så havde jeg ikke det store held med mig, men jeg har før gjort mig noget af et kup i Le Creuset butikken og hvis man er i nærheden, skader det da ikke at lægge vejen forbi outlettet. 

Men jeg er ganske enkelt vild med printet på denne bluse - farverne komplimenterer hinanden og den er super smuk! Den har også den super fine detalje ved halsen, med udskæringen som gør den lidt ekstra speciel. 

Translation // It seems like floral is gonna be a huge trend this spring/summer - there is a massive selection in stores anyways. I couldn't help myself when I saw this pretty blouse. I found it in the Guess store in a Danish outlet village and it was reduced by 37%, so it was quite a good deal. Except for this blouse I didn't have much luck finding things at the outlet this time around but I have found some great deals at the Le Creuset store previously. 

But I simply adore the print og this blouse - the colours really compliment each other and it's just beautiful! I also really like the detailing at the neckline with the cutout that makes it a bit more special. 
SHARE:

2 comments

Blogger Template Created by pipdig