Saturday 13 May 2017

Next Best Thing


INTERIOR Som mange andre piger har jeg altid drømt om at have et walk in closet, men når man bor i en toværelses lejlighed på 60 kvadratmeter, så er det desværre ikke en mulighed. Det skal nok ske en dag, men for nu må jeg nøjes med denne opsætning, som egentlig heller ikke er så ringe endda! Det giver jo lidt et walk in vibe med en åben skabsløsning og selvom det ikke altid er lige praktisk, fordi det kræver en vis orden, så er jeg stadig ret vild med det! Jeg elsker at have mine tasker, kasser og poser på display, de pynter så fint!

Skabet er fra Ikea, deres Pax-serie, som gør det muligt at customise indretningen lige som man vil have det og det er også derfor at det nærmest ser indbygget ud, fordi det passer helt perfekt ind på væggen i vores soveværelse. Jeg er specielt stor fan af de mange skuffer, fordi det trods alt giver mulighed for at gemme lidt af rodet væk...

Jeg har foruden skabet også udnyttet pladsen på døren til at opbevare tørklæder, tasker og poser.

Hvad synes I? 

Translation // Like the majority of all females I have always dreamt of having a walk in closet but living in a one bedroom flat, there isn't exactly room for one. I'm sure I will get a walk in closet at some point in life but for now I'll have to settle with the next best thing; this open closet solution which isn't too bad anyways. It kinda gives off the vibe of a walk in closet and even though it's not the most practical storage space since we do need to keep it rather tidy, I still love it regardless. I love having my handbags, the boxes and shopping bags on display. They look so pretty!

The closet unit is from Ikea, the Pax series, which allows you to customise the layout just how you want it and I think that's why it almost looks built in, because it fits so perfectly in our bedroom. I'm especially fond of all of the drawers because it gives us the opportunity to hide away some of our clutter. 

Besides the closet I also utilised the door to store scarves, handbags and shopping bags. 

What do you think? 
SHARE:

2 comments

  1. MAAAJOR CLOSET ENVY! how did I miss this post?! I need to hire you as my interior designer pleaseeee xx

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig