Monday 14 August 2017

Never Enough Chanel

NEW IN På vores tur til Genéve var jeg som sagt et smut forbi Chanel butikken, hvor jeg fik to nye items med mig hjem... Jeg er så vild med Chanels klassiske designs og både de her ballerinasko og pungen er jo tidsløse og jeg elsker dem virkelig!

Det var efterhånden tiltrængt med en lidt mindre pung, der rent faktisk ikke tog hele pladsen i mine mindre tasker og den her var bare helt perfekt! Der er et lille rum med lynlås bagpå, hvor jeg kan have mønter, den er i samme læder som min Chanel taske og så er den også med guld hardware. Lige som jeg li' det!

Ballerinaskoene er ikoniske for Chanel og jeg har flere gange forsøgt at få fingrene i dem, men når man har nok Europas mest udbredte skostørrelse blandt kvinder, så er det ikke altid lige til - nu lykkedes det dog omsider og de blev mine! Jeg havde dem på den anden og det lader ikke til at jeg får problemer med at skulle gå dem til eller noget, for de var ganske behagelige!

Jeg tror og håber virkelig at det bliver to gode investeringer som jeg kan have glæde af i mange år fremover.

Translation // When I visited Geneva, I had to stop by the Chanel store and I actually ended up walking out of there with two new items... I genuinely love the classic design that Chanel is so famous for and both the ballet flats and the wallet are timeless pieces and I absolutely adore them! 

I was kinda in need of a smaller wallet since my current one takes up way too much space in my small handbags and this one was exactly what I wanted! There's a small zipper compartment on the back for coins which is an absolute must for me. It's the caviar leather, just like my Chanel bag and it also has gold hardware - just how I like it!

The ballet flats are pretty iconic and I've been trying to hunt them down for quite some time but when you share the same shoe size as a lot of other women around Europe, they tend sell out rather frequently. This time luck was on my side though! I actually wore them the other day and I don't think they're gonna need much breaking in because they were actually perfectly comfortable from the get-go so even though I didn't wear them for long, I do have high hopes for them! 
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig